nytt liv?

 
ska börja träna på sportlife har jag bestämt mig för as bra gym! tänkte träna 4-5 dar i veckan  denna gången har jag verkligen bestämt mig att inte ge upp gör detta för min egna skull mitt mål är att gå ner 15- 20 kg till sommaren även fortsätta efter att träna och vara hälsosam tänka på vad man äter, jag tänker verkligen på ALLT jag stoppar i mig nu dock väldigt jobbigt att inte äta kolhydrater för jag blir hungrig nästan med en gång känns det som? äter ju inga kolhydrater utan bara protein+fett och bullgur nån gång det är jätte jobbigt så liite grinig ibland haha när alla andra äter annan mat måste ha med mig matlåda varje dag till skolan osv men sötsuget dessa dagar har allefall inte varit något probelm som tur är det trodde jag skulle vara det värsta men jag kommer äta godis en gång i veckan för man måste ju ha något att se fram emot!  måste verkligen skärpa mig med att äta frukost har aldrig ätit det för är så morgontrött haha.. nu kör vi nytt liv!
p.s vad vill ni läsa om i bloggen? Ex
  • dagens outfit
  • vardag/mitt liv
  • mode
  • skönhet/tips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0