min sommar

 
MAJ/JUNI
sista sommarlovet för mig! åkte till London i maj jätte fin stad, i juni blev det mycket fest jag umgicks mycket med kompisar specielt klara vi festade jämt, nathalie hade sin stora 18 årsfest och vi var mycket i kållered, stan, sov över osv blev en del solande med haha drogade solarium, jag hann även vara på liseberg firade lennart som fyllde år blev en heldag på liseberg jätte kul! Jag avfärgade mitt svarta långa hår till orange! då avfärgningen gick fel tappade massa hår osv så fick gå korthårig och med ful hårfärg gud vad jag mådde dåligt över det haha, men annars förutom de så var det en bra månad!
JULI
hände inte så mycket njöt mest av livet var i stan satt på cappuchino fikade festade umgicks med vänner och äntligen fick jag köpt löshår och färgade det så jag fick fint hår tillslut haha!
Augusti
firade klaras födelsedag åt på en italiensk resturang, fick provrida kirstens häst har inte ridit på ca 3 år fatta att det var läskigt haha annars flöt allt på som vanligt fest stan sleep overs myskvällar osv började skolan 20 augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0