lär känna mig bättre


1. Min favoriträtt är sushi det är do die for verkligen så gott! tröttnar aldrig favoriterna är avokado&makki hehe
2. Jag har världens fobi för ormar alltid haft kan inte se dom på tv utan att få rysningar dom är vidriga!
3. Jag älskar att festa dansa och vara ute med vänner
4. Jag vill jobba med skönhet/mode när jag går ut skolan och senare kanske bartender
5. Jag är beroende av solpuder hehe smink över huvudtaget har alltid smink med mig men solpuder är favoriten!
6. Jag tar studenten om ca 8 månader 
7. Jag är ett justin bieber fan
8. Jag är en riktig spender asså pengaslösare :( haha
9. Jag vill tatuera mig nu nu nu
10. Jag älskar djur, hundar är det bästa jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0