dag 1

 
 
Dag 1 – Presentera mig själv
heter amanda sara aronsson bosatt i onsala/kungsbaka som ligger en bit innanför göteborg, jag är 17 år gammal fyller 18 i september längtar som bara den går på drottningblankas gymnasieskola frisörlinjen har precis gått ut 2:an och börjar 3:an i höst, på fritiden och nu under sommarlovet umgås jag med mina underbara vänner festar är ute stan shoppar solar fikar osv sista sommarlovet nu så gäller att njuta till max dock sover jag bort dagarna och är uppe sent på nättnera haha fy skärpning allefall som person är jag glad snäll och omtänksam har dåligt tålamod och oftast stressad och saker att göra, i framtiden vill jag jobba med skönhet och mode vilket är det största intresserna, jag älskar även djur specielt hundar hade en hund i 10 år och vill verkligen skaffa hund så fort jag flyttar hemifrån det är la lite om mig, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0