Dag 9

Dag 9 - Någonting jag oroar mig för.
Dag 10 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 11 – Mitt drömbröllop.
Dag 12 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 13 – Någonting jag ångrar.
Dag 14 – Innehållet i min väska.
Dag 16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 17 – Vad jag åt idag.
Dag 18 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 19 – Min favorit film.

Jag oroar mig mycket över min kropp, jag trivs inte med min kropp och ibland kan jag må riktigt dåligt över det ,ibland är det riktigt jobbigt man jämnför sig själv med andra alldeles för mycket när man kollar hur alla andra ser ut smala och slanka eller om man kollar tidningar bloggar osv sånt man egenkligen borde skita i totalt! Alla människor ser olika ut alla kan inte vara pinnsmala alla föds olika något jag borde inse, men det är svårt att sluta jämnföra sig med andra och säga åh så där önska jag att jag såg ut, eller sånn kroppen vill jag ha så tänker nog dem flesta. Just nu tränar jag 2-3 gånger i veckan och försöker äta hälsosamt och bara onyttigt en gång i veckan de är svårt men det är mitt mål och det är något jag kämpar för varje dag för jag vill nå min drömvikt och jag vill kunna trivas med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0