true friend

min fina prinsessa vad skulle jag göra utan dig? du gör mig verkligen glad och lycklig med dig kan jag verkligen vara mig själv du och jag har alltid roligt tillsammans we always do the best of the situation med dig ser jag världen på ett annat sätt vi är sjukt lika varandra i personligheten tänker och tycker samma saker, när någon känner sig nertryckt så försvarar vi alltid varandra och vi finns där för varandra så gör man i en riktig vänskap du är verkligen en sann vän som aldrig skulle snacka skit bakom ryggen eller vara falsk mot mig det är något av det värsta jag vet när man inte vet vad man har sina vänner, tack för du är en sån underbar vän jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh mitt hjärta så bäst e du! älskar dig mer än någon annan föralltid du och jag och då menar jag verkligen föralltid! 2007+ är bästa åren i mitt liv tack vare dig min skatt<3

2012-08-30 @ 16:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0