lär känna mig bättre

Heter amanda sara aronsson är en vanlig 17-årig tjej som är bosatt i kungsbacka med mamma och pappa. Har även en stora syster på 21 år som inte bor hemma. Går andra året på drottningblankas gymnasieskola i kungsbacka med frisör som inriktning. Mina intressen är framförallt skönhet och mode. På min fritid umgås jag med mina fina vänner shoppar festar och njuter av livet. Mina drömmar är att utvecklas här i bloggen, hjälpa andra människor som har blitt usatta för något hemskt eller vara modestylist. Som person är jag glad snäll sprallig och försöker se det bra i det dåliga man ska inte låta folk trycka ner än utan stå på sig och säga ifrån. Mina dåliga sidor är att jag har dåligt självförtroende tror oftast aldrig på mig själv är inte så van att lyckas med saker här i livet ,jag har dåligt tålamod, humöret går upp och ner och jag avskyr min kropp. Jag försöker ägna livet åt att vara positiv istället för negativ allt kan inte vara perfekt och man får kämpa för det man verkligen vill i livet så är det för alla. Vill också tilllägga att jag har världens bästa vänner som alltid stöttar mig vet inte vart jag hade tatt vägen utan  er vid min sida, älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0