happiiii


så glad över min nya iphone 4S, den är super!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så stört bortskämd. Du hade bara din iphone 3 i ett halv år ..?

Skyll dig själv om får problem när du blir äldre med pengarna...

2011-12-10 @ 00:49:29
Postat av: amanda

lilla gumman mitt abonnemang till min gamla sony ericsson mobil hade gått ut och då får man välja en ny mobil hos 3 så nu vet du det!:D ja precis so du säger så får JAG skylla mig själv om jag skulle få problem med pengar i framtiden hahahah störda människa

2011-12-10 @ 13:59:40
URL: http://mystyleoffashiion.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja men det är det du kommer få. Då kan du inte begära att din jävla morsa skall betala allt!! Helst stört fattar du inte det själv att du får problem om du ber din mamma köpa allt till dig.....

2011-12-23 @ 11:02:34
Postat av: amanda

det är mitt problem och mitt liv fortfarande eller hur var det? jag gör vad jag vill och föresten så ber jag inte min mamma köpa allt till mig! jag har min egen ekonomi sen hjälper mina föräldrar till när det behövs så sitt inte och säg massa bull shit är du så jävla tuff i munnen så sitt inte bakom namnet ''anna'' som jag inte äns vet vem det är! stå istället för vad du tycker och skriv ditt riktiga namn haha patetiskt att inte stå för vad man tycker utan hitta på ett namn och tro att du vet allt om mig! vill bara varna dig att om du skriver här igen så känner jag personer som kan söka upp IP nummer och söka upp dig så kommer ändå få reda på vem du är i slutändan ett litet tips bah :) KYSSS

2011-12-24 @ 01:27:35
URL: http://mystyleoffashiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0