FRÅGESTUNDEN


DEL 1

Anoym 

( vet att det är du malin! försök inte haha ;) )

- Är du oskuld?
- Vad brukar du göra på fritiden?
- Dina 3 bästa vänner?
- Om du vunnit 1 miljon kronor, vad skulle du göra?

och tillsist..
Varför är du så jävla vacker? Borde vara olagligt!
svar: nej det är jag inte
på fritiden umgås jag med mina vänner, shoppar, festar och njuter av livet
mina tre bästa är malin jennie och klara! sen har jag nära också.
Om jag vann 1 miljon skulle jag spara resa och shoppa :)
jag är inte vacker, det är du som är olagligt vacker baby!

Veronica

- Vad vill du bli efter skolan?
svar: min dröm är att bli modetylist för någon tjej tidning
eller ha en egen stor modeblogg!

Malin

hihi, vem kan anonym vara egentligen?
älskar dig amanda, med allt jag är
svar: jadu vet allt att det är du haha!
älskar dig med gumman du är bäst

ROCK YOUR HAIR MF!

Hur ser du dig själv om tio år? barn? hus? plats? jobb? djur osv?

Ditt bästa minne :) ?
svar: om 10 år är jag 27 år då hoppas jag att jag har ett riktigt jobb
en lägenhet i göteborg hund och pojkvän
finns många bra minnen kan inte välja ett! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0