det bästa av 2011 (jan-juli)


Januari
blev kompis med malin igen efter ha glidit isär och bråkat i nästan ett år
vi blev riktigt nära vänner igen är så glad att jag har henne!

Februari
ganska händelselös månad, var sportlov och klara kom ner till mig
i några dagar var supermys, tog även hål i naveln.

Mars
började bli vår ute, blev massa festande och träffade många nya människor
var en super rolig månad!



April
var vår på riktigt ute, var även påsklov och umgicks med klara
vi hade filmkväll tog moppen för att köpa mcdonalds var i stan
solade solarium och massa skoj!





Maj
här blev det en riktig sommarmånad börjde umgås massa med emelie
umgicks även mycket med malin tog mysiga kvällspromenader var i stan osv
på valborg var jag miia och jennie i min systers lägenhet och sen drog vi ut och träffa lite folk!



Juni
sommarlov blev en del fester var på liseberg och kollade på petter&september
passade chico med malin fikade på uteserveringarna osv hade det allmänt skönt!



Juli
hög sommar festade badade/solade var hos klara gick på gothia osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0